- Reklamácia -

Niečo nefunguje, ako má? Ovládač nereaguje, konzola sa prehrieva, disk nedá načítať? Žiadny strach Aj my toto poznáme, hráme už dlho a taký je bohužiaľ údel elektroniky. Preto k svojim zákazníkom pristupujeme férovo a prípadné reklamácie riešime veľmi rýchlo, a to spravidla do dvoch dní. V tomto Vám kryjeme chrbát.

Len nám prosím nič neposielajte, kým nás predtým nekontaktujete. Veľmi často dokážeme zákazníkov problém vyriešiť aj na diaľku cez email alebo po telefóne. Možno by ste sa až divili, ako často je problém len v zle zapojených kábloch, alebo nastavenie televízie.

Reklamácia krok za krokom

  1. Jednoduchá reklamácia z pohodlia Vášho domova - ihneď potom, čo nám oznámite Váš problém, Vám na email odpovieme a pokúsime sa problém vyriešiť. Ak sa nám to nepodarí na diaľku, pošleme Vám na email štítok pre prepravca a reklamačný protokol.

  2. Nestrácajte čas s náročnými formalitami - využite zaslaného reklamačného formulára. Vytlačte ho, vyplňte popis závady a ďalšie potrebné údaje. Jeho vyplnenie Vám zaberie len okamih, a hlavne tým zásadne urýchlite celý proces reklamácie.


  3. Tovar starostlivo zabaľte - do balíčka nezabudnite priložiť aj vyplnený reklamačný formulár. (Tip: pokojne môžete použiť pôvodný obal od nás, ten je na prepravu elektroniky priamo vyrobený).

  4. Ušetříte za poštovné - Vytlačený prepravný štítok nalepte na Vašu zásielku, ktorú potom bezplatne podajte na pobočke slovenskej Zásilkovny. Tá nám potom Vašu zásielku doručí až k nám na pobočku v Dopravné ul. V Plzni. (Dopravný 1218 / 2a, 318 00 Plzeň-Skvrňany).

Poštovné zadarmo

Nebudete platit žiadne poštovné a Vaše reklamovaná zásielka sa k nám tak dostane najrýchlejšie. Potom, čo Vašu zásielku prijmeme, dáme Vám vedieť, že sme všetko v poriadku prijali a začneme Váš problém urýchlene riešiť.

Ak si s niečím nebudete vedieť rady, môžete nás kontaktovať pomocou chatu v pravom dolnom rohu obrazovky alebo na e-maile: reklamacie@konzolyahry.sk