REKLAMÁCIA

Máte problémy s tovarom? Nevadí, reklamácie riešime veľmi rýchlo a to spravidla do dvoch dní. Prosím, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu: reklamace@konzoleahry.cz .

Neposielajte nám prosím nič, kým nás nekontaktuje. Veľmi často dokážeme Váš problém vyriešiť aj cez email alebo po telefóne.

RÝCHLO A JEDNODUCHO

Ihneď potom, čo nám oznámite Váš problém, Vám na Váš email odpovieme a pokúsime sa problém vyriešiť. Ak sa nám to nepodarí na diaľku, pošleme Vám na email štítok pre prepravcov a reklamačný protokol.

Tento reklamačný protokol prosím vytlačte a vyplňte do neho popis závady a ďalšie potrebné údaje.

Reklamačný protokol spolu s tovarom starostlivo a bezpečne zabaľte (môžete kľudne použiť obalový materiál, ktorý ste dostali od nás).

Tento štítok nalepíte na Vašu zásielku, tú potom odovzdáte na pobočke Slovenskej pošty, ktorá zariadi zaslanie Vašej zásielky k nám na pobočku v Revolučná ul. V Plzni. (Revolučná 1104/3, Plzeň 312 00)

POŠTOVNÉ ZADARMO

Nebudete teda platiť žiadne poštovné a Vaše reklamovaná zásielka sa k nám dostane rýchlejšie. Potom, čo Vašu zásielku prijmeme, napíšeme Vám, že sme všetko v poriadku prijali a začneme Váš problém riešiť.

Ak si s niečím nebudete vedieť rady, môžete nás kontaktovať pomocou chatu v pravom dolnom rohu obrazovky alebo na email reklamace@konzoleahry.cz