Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Objednávanie

Máte všetky produkty stále naskladnené a je možné ich kedykoľvek objednať?
Produkty, ktoré práve nemáte na sklade, môžete doručiť niekedy neskôr?
Ako dlho trvá, než mi doručíte objednávku?
Môžem moju objednávku zmeniť alebo stornovať?

Platba & dodanie

Ako dlho trvá, než mi doručíte objednávku?
Je možné moju objednávku doručiť expresne?
Je možné moju objednávku doručiť v SOBOTU?
Môžem si zvoliť konkrétny termín doručenia objednávky?
Doručujete objednávky aj mimo Slovenskej republiky?
Ktorú kuriérskou spoločnosťou posielate vaše zásielky?
Je možnosť osobného odberu?
Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
Čo sa stane, keď v čase doručenia nebudem na zadanej adrese?
Čo mám robiť, keď mi zásielka vôbec nepríde?
Kam sa môžem obrátiť, keď sa objavia problémy s platbou alebo doručením?
Dá sa v nutných prípadoch urýchliť platba alebo doručenie zásielky?

Užívateľské konto & ochrana údajov

Na čo je potrebné používateľské konto "Môj účet" a aké výhody mi dáva?
Čo mám robiť, keď zabudnem svoje heslo?
Sú moje osobné údaje dostatočne zabezpečené? Dávate ich tretím stranám?
Ako Konzoly a hry ochraňujú moje osobné údaje?
Kam sa môžem obrátiť v prípade problémov?

reklamácia

Kam sa môžem obrátiť v prípade reklamácie?
Môžem objednaný produkt, ktorý mi nesedí alebo sa mi nepáči, bez problémov poslať naspäť?
postup reklamácie
Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov (ADR)

ohľadom produktov

Spárovanie ovládače a XBOX 360

OBJEDNÁVANIE Všetko o objednávkach

Máte všetky produkty stále naskladnené a je možné ich kedykoľvek objednať?

V našom e-shope sú zobrazené všetky produkty, ktoré máme aj nemáme skutočne na sklade. Našu ponuku neustále aktualizujeme podľa stavu našich zásob. Pri každom produkte je napísané či produkt momentálne na sklade máme alebo nie.

Produkty, ktoré práve nemáte na sklade, môžete doručiť niekedy neskôr?

Áno, ak máte záujem, určite nás neváhajte kontaktovať. Máte záujem o produkt, ktorý momentálne nemáme na sklade? Dajte nám to vedieť! Zapíšeme si Vás na rezervačný listinu a kontaktujeme Vás, akonáhle hru znova naskladníme. Kontaktujte nás prosím na +420 773 253 293, alebo na náš e-mail info@konzoleahry.cz.

Ako dlho trvá, než mi doručíte objednávku?

Druhý deň po Vašom objednaní bude zásielka u Vás (výnimkou sú výdajné miesta Zásilkovna, kam doručenie trvá 2-3 dni, to isté platí pre dopravu do slovenských Republiky). V prípade dobierky a platby kartou (PayPal, GoPay) spracovávame zásielku ihneď. V prípade vkladu na účet odosielame ihneď po prijatí platby. Pre okamžité spracovanie je dôležité, aby sme prijali platbu v správnej výške na náš účet (v prípade vkladu na účet), aby ste zadali kompletnú adresu dodania s telefónnym číslom a Vaším e-mailom a aby ste zadali objednávku do 17:00 v pracovných dňoch

Môžem moju objednávku zmeniť alebo stornovať?

Sú hry, ktoré ste zakúpil / a, nevhodným darčekom? Neporušili ste ešte originálny obal? Prajete si objednávku zmeniť, či zaslať neskôr? Kontaktujte nás prosím, hry môžete samozrejme do 14 dní vrátiť. Radi Vám poradíme, ako postupovať. Kontaktovať nás môžete na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz.

Je možné moju objednávku doručiť expresne?

Áno, všetky zásielky odosielame ako Balík do ruky. Ihneď po prijatí platby balíček odosielame. To isté platí u platby na dobierku. Ako spôsob platby vyberte prosím platbu kartou, prípadne platbu na dobierku, aby sme mohli Váš balíček odoslať ihneď (výnimkou sú výdajné miesta Zásilkovna, kam doručenie trvá 2-3 dni, to isté platí pre dopravu do slovenských Republiky).

Je možné moju objednávku doručiť v SOBOTU?

Áno, pri doručení službou EMS od Slovenskej pošty (príplatok 100 Sk) je možné zásielku doručiť v sobotu. Možno teda v piatok objednať a v sobotu dodať.

Môžem si zvoliť konkrétny termín doručenia objednávky?

Áno, samozrejme. Pripíšte nám prosím dátum doručenia do poznámky v poslednom kroku objednávky, prípadne nás kontaktujte na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz. My potom balíček odošleme podľa Vášho želania.

Doručujete objednávky aj mimo Slovenskej republiky?

Áno, zásielky doručujeme aj do slovenských Republiky. V prípade hier sú ceny poštovného nasledovné: dobierka 5,50 € a pri platbe vopred 4,50 €. V prípade konzol stojí dobierka 7 € a pri platbe vopred 6 €. V prípade zaslania na Zásilkovna: pri platbe vopred 3,50 € a dobierka 4 €.

Ktorú spoločností posielate vaše zásielky?

Naše zásielky po celej Slovenskej republike doručuje spoločnosť Slovenská Pošta, po slovenskom republike je to slovenský pošta. Ďalej v oboch krajinách zasielame na výdajné miesta Zásilkovna. Ceny poštovného po Českej republike sú: Slovenská pošta 55 Sk pri platbe vopred, 90Kč s dobierkou 55 Kč Zásilkovna dobierka 70 Sk Zásilkovna pri platbe vopred 60 Sk ceny poštovného do slovenských republiky sú: V prípade hier sú ceny poštovného: dobierka 5,50 € pri platbe vopred 4,50 € V prípade konzol sú ceny poštovného: dobierka 7 € pri platbe vopred 6 € V prípade zaslania na Zásilkovna: pri platbe vopred 3,50 € dobierka 4 €

Je možnosť osobného odberu?

Iste, zásielku si môžete prevziať priamo na našom hlavnom výdajnom mieste v Plzni v ulici Dopravná 1104/3 v Plzni. http://www.konzoleahry.cz/kontakty/ Stačí zadať doručenia objednávky osobným odberom a my Vám tovar ihneď pripravíme k vyzdvihnutiu. Na predajni Vám radi osobne poradíme a zodpovieme všetky Vaše otázky. Zásilkovna Ďalšou možnosťou doručenia je dodanie do jedného z výdajných miest služby Zásilkovna. Výdajné miesta Zásilkovna sa nachádza po celom území ČR a SR. Osobný odber v rámci Zásilkovna je možný v 7 dňovej lehote od doručenia. Nestihnete zásielku vyzdvihnúť? Nevadí. Kontaktujte prosím Zásilkovna, zadarmo Vám môžu predĺžiť úložnú dobu a to až po 21 dní. Pre prevzatí zásielky je nutné predložiť Vaše meno. Poplatok za možnosť osobného odberu v jednom z výdajných miest Zásilkovna je 70 Sk.

Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?

Na úhradu zásielky vám ponúkame niekoľko spôsobov:

dobierka

Pri všetkých objednávok je možné doručenie na dobierku (platba pri prevzatí tovaru).
Balíček Vám doručí Slovenská Pošta a zaplatíte ho pri prevzatí tovaru. Poplatok za poštovné na dobierku je 90 Sk.

Dobierka - Zásilkovna

Druhou možnosťou je zaslanie na Zásilkovna. Balíček zaplatíte na jednom z výdajných miest a zaplatíte pri prevzatí. Poplatok je 70 Sk.

Osobný odber v rámci Zásilkovna je možný v 7 dňovej lehote od doručenia.
Nestihnete zásielku vyzdvihnúť? Nevadí. Kontaktujte prosím Zásilkovna, zadarmo Vám môžu predĺžiť úložnú dobu a to až po 21 dní. Pre prevzatí zásielky je nutné predložiť Vaše meno a heslo. Heslo Vám príde formou SMS alebo emailom.

Máte akýkoľvek dotaz alebo potrebu a chcete to riešiť priamo sa Zásilkovna?
Chcete si overiť otváraciu dobu výdajného miesta?
Zásilkovna +420 216 216 516


Platba kartou

Zvolili ste si platbu kartou? Vaša platba bude ihneď pripísaná na náš účet a objednávka bude okamžite spracovaná. Akceptujeme karty Eurocard / Mastercard a Visa.

Vklad na účet

Nemáte účet v banke? Platbu môžete jednoducho vložiť na nás účet prostredníctvom akejkoľvek banky. Dôležité je správne uviesť naše číslo účtu a ako variabilný symbol uviesť číslo Vašej objednávky.

Platobné údaje pre platbu v korunách (Česká republika):

Číslo účtu: 2101012560/2010 (FIO banka)
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky

Platobné údaje pre platbu v EURÁCH (Slovenská republika):

IBAN: CZ6820100000002101012560 (FIO banka)
BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky

Vložiť peniaze môžete samozrejme aj na pobočke akejkoľvek banky, alebo poštovou poukážkou.

poštová poukážka

Postup vyplnenia poukážky:
pripravte si poštové poukážku typu A (k dispozícii na pobočkách Slovenskej pošty)
v ľavej časti vyplňte slovami účel platby, do kolónky ,, Sk "vyplňte číslicami sumu; do riadku hneď pod ,, Slovami "vpíšte sumu slovami (napríklad dvatisíceosmsettři)
vyplňte adresu majiteľa účtu:
Konzoly a hry sro
Dopravná 1218/2a
Plzeň 31800
ďalej vyplňte číslo účtu, variabilný symbol a adresu odosielateľa (Vaša adresa)
v prostrednej časti poukážky vyplníme opäť adresu majiteľa účtu:
Konzoly a hry sro
Dopravná 1218/2a
Plzeň 31800
pod túto adresu môžete vpísať správu pre príjemcu (nie je nutné vypĺňať)
vyplníte pravú časť poukážky (sumu, číslo účtu, kód banky, variabilný symbol, odosielateľa) - rámčeky vyplňujte tak, aby číselný údaj končil poslednom rámčekom vpravo

Podrobné informácie a VZOR pre vyplnenie poštovej poukážky typu A nájdete tu:
https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/postovni-poukazka-a#informace

Ak budete mať pri vypĺňaní akékoľvek pochybnosti, pri okienku na pošte Vám radi ukážu, ako sa poukážka vypĺňa.

Vklad na účet prevodom peňazí

Spôsob platby, pri ktorom dáte príkaz na úhradu z Vášho účtu na náš účet.
Máte účet u Fio banky? Vaša platba bude pripísaná krátko po odoslaní a my Vašu objednávku ihneď spracujeme.
Prevod peňazí z inej banky trvá približne 24 h (niekedy viac).

Zaplatili ste a nič Vám nedorazilo? Neváhajte a kontaktujte nás na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz

Čo sa stane, keď v čase doručenia nebudem na zadanej adrese?

Prešvihli ste poštára? Nevadí. V prípade, že vás Slovenská Pošta nezastihne, zanechajú Vám sms aj e-mail s informáciou, že Vám balíček uložia na príslušnej pošte a ten deň si môžete od 16:00 zásielku ešte vyzdvihnúť na pobočke Slovenskej Pošty. Ďalej pre Vás nechajú výzvu na vyzdvihnutie zásielky vo Vašej poštovej schránke. Ak je doma prítomný niekto iný, môže zásielku prevziať za Vás. Na pobočke Slovenskej pošty si však zásielku musí vyzdvihnúť objednávajúci. Nestalo sa tak? Kontaktujte nás prosím na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz Preto je dôležité v objednávke uviesť aj Vaše telefónne číslo. Pokiaľ Vás nezastihne na adrese akú ste uviedli, možno kontaktovať Slovenskou poštou, a zásielku si znovu objednať k doručeniu. Dôležité je mať správne označenú schránku aj zvonček, inak sa nám zásielka vráti späť.

Čo mám robiť, keď mi zásielka vôbec nepríde?

Druhý deň po objednaní bude zásielka u Vás. V prípade platby prevodom odošleme balíček ihneď po prijatí platby. Na Slovensko a výdajné miesta Zásilkovna preprava trvá 2-3 dni. Nestalo sa tak? Kontaktujte nás na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz.

Kam sa môžem obrátiť, keď sa objavia problémy s platbou alebo doručením?

V prípade problémov s platbou alebo doručením sa na nás obráťte telefonicky na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz, radi Vám poradíme, ako postupovať.

Dá sa v nutných prípadoch urýchliť platba alebo doručenie zásielky?

Všetky zásielky odosielame expresne, ihneď po prijatí platby a to zadarmo. Druhý deň po objednaní bude u Vás doma. Jedinou výnimkou je platba prevodom, kedy čakáme na pripísanie peňazí, a ďalej to sú výdajné miesta Zásilkovna, kam doručenie trvá 2-3 dni. To isté platí pre dopravu do slovenských Republiky. Ak nechcete čakať na prevod peňazí, zvoľte prosím dobierku, alebo spôsob platby, pri ktorom obdržíme Vašu platbu ihneď.

Na čo je potrebné používateľské konto "Môj účet" a aké výhody mi dáva?

Zriadenie používateľského konta "Môj účet" je zadarmo a poskytuje niekoľko zásadných výhod. Môžete sa pozrieť na celú Vašu históriu objednávok. Najväčšou výhodou Vášho vlastného účtu je rýchlejší priebeh objednávky, pretože si Vašu dodaciu adresu môžete na budúci objednávku uložiť a nemusíte ju už nabudúce zadávať. Taktiež si tu môžete zistiť stav vašej aktuálnej objednávky. Zároveň sa tu objednávka dá potom nanovo odoslať bez toho, aby ste ju museli znovu zadávať do systému.

Čo mám robiť, keď zabudnem svoje heslo?

Zabudol / a ste heslo? Nevadí, pošleme Vám nové na Vami uvedenú emailovú adresu.

Sú moje osobné údaje dostatočne zabezpečené? Dávate ich tretím stranám?

Všetky vami zadané osobné údaje sú samozrejme starostlivo uchované. Môžu byť použité a uložené výhradne na vyhotovenie a expedíciu objednávky. V rámci toho môžu byť odovzdané nášmu partnerovi - kuriérskej spoločnosti. Vaše údaje nebudú odovzdané tretím stranám na žiadne iné účely, napríklad marketingové akcie.

Ako firma Konzoly a hry ochraňuje moje osobné údaje?

Vaše osobné údaje sú chránené najnovšiu technológiu pomocou prenosu SSL - Secure Socket Layer, ktorý pracuje 128-bitovým šifrovaním. Údaje, ktoré sú takto šifrované - vaše meno, adresa, číslo platobnej karty alebo bankové spojenie, nemôžu byť identifikované tretími stranami. Aby sme predišli hackerským útokom na vaše údaje, sú tieto uložené na serveri, ktorý nie je pripojený na internet. Vy môžete prispieť k ochrane vašich údajov tým, že nedáte nikomu vaše heslo.

Kam sa môžem obrátiť v prípade problémov?

V prípade problémov s platbou alebo doručením sa na nás obráťte telefonicky na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu reklamace@konzoleahry.cz.

Kam sa môžem obrátiť v prípade reklamácie?

Máte akýkoľvek problém s objednaným tovarom? Zvolili ste nevhodný jazyk hry, poškodilo sa tovaru počas doručenia? S akýmkoľvek problémom sa neváhajte obrátiť na naše zákaznícke oddelenie +420 605 550 589 alebo prostredníctvom e-mailu reklamace@konzoleahry.cz, radi Vám poradíme, ako postupovať. Reklamácie vybavujeme veľmi rýchlo, Váš tovar Vám zašleme obratom späť.

Ak máte problém, určite nás kontaktujte. Pošleme Vám štítok, ktorý nalepíte na balík. Nebudete tak platiť poštovné.

Ďalej Vám pošleme predvyplnený reklamačný formulár.

Môžem objednaný produkt ktorý mi nesedí alebo sa mi nepáči, bez problémov poslať naspäť?

Sú hry, ktoré ste objednal / a nevhodným darčekom?
Neporušil / s ste ešte originálny obal?

Vaša spokojnosť je naším prvoradým cieľom. Nevyhovujúce nepoužitý produkt je možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia.
Neváhajte sa obrátiť na naše reklamačné oddelenie +420 773 253 293 alebo prostredníctvom nášho e-mailu reklamace@konzoleahry.cz, radi Vám vysvetlíme, ako postupovať.

Aby ste predišli nedorozumeniam pri výbere konzoly, hier či iných produktov, neváhajte nás prosím kontaktovať, radi Vám s čímkoľvek poradíme.

V prípade, že nám produkt idete posielať späť, je potrebné predtým kontaktovať naše reklamačné oddelenie +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu reklamace@konzoleahry.cz.

Prosíme tiež o vyplnenie dokumentu k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, na stiahnutie tu: Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (pdf)

postup reklamácie

Máte akýkoľvek problém? Nevadí, reklamácie riešime veľmi rýchlo a to spravidla do dvoch dní. Prosím, neváhajte nás kontaktovať na +420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu reklamace@konzoleahry.cz.

Ihneď potom, čo nám oznámite Váš problém, Vám na Váš email pošleme štítok pre prepravcu a reklamačný protokol.

1) Tento štítok nalepíte na Vašu zásielku, tú potom odovzdáte na pobočke Slovenskej pošty, ktorá zariadi zaslanie Vašej zásielky k nám na pobočku v Dopravná ul. V Plzni. (Dopravná 1218/2a, 318 00)

Nebudete teda platiť žiadne poštovné a Vaše reklamovaná zásielka sa k nám rýchlejšie dostane.

Pre reklamovaný tovar Vám vygenerujeme štítok, ktorý si vytlačíte a nalepíte na balík. Nebudete teda platiť žiadne poštovné.

Určite nás teda kontaktujte, aby sme Vám mohli vygenerovať štítok. Neposielajte nám prosím nič, ak nás nekontaktuje.

2) Vytlačte prosím reklamačný protokol a napíšte popis závady.

Všetko Vám zjednodušíme, vygenerovaním štítku, pri posielaní zásielky k nám.

NEZABUDNITE DO BALÍČKU VLOŽIT vyplnený reklamačný protokol.

Potom čo Vaši zásielku prijmeme, napíšeme Vám, že sme všetko v poriadku prijali. A začneme Váš problém riešiť.

Niektoré Vaše problémy sme schopní vyriešiť aj cez mail a telefón.

Preto nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme.

Kontaktovať nás môžete na chate, v pravom dolnom rohu obrazovky, emailom reklamace@konzoleahry.cz alebo na telefónnom čísle +420 773 253 293

Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov (ADR)

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je

Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredná inšpektorát - oddelenie ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, Ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Spárovanie ovládače a XBOX 360

1. Zapnite konzolu.
2. Stlačte a podržte tlačidlo sprievodcu na ovládači, kým sa nezapne.
3. Na konzole stlačte a uvoľnite tlačidlo pripojenia.
4. Počas 20 sekúnd stlačte a uvoľnite tlačidlo pripojenia na ovládači.
5. Keď sa ovládač pripojený ku konzole, kontrolky okolo tlačidla napájania na konzole prestanú blikať.
Na konzole Xbox 360 S je každému pripojenému ovládaču priradená jedna zo štyroch pozícií. Každá pozícia zodpovedá osvetlenému oddielu okolo tlačidla napájania konzoly a tlačidlá sprievodca na ovládači.

Pozíciu hráča zistíte podľa svetelného prstenca okolo tlačidla sprievodcu na ovládači.

Ak sa ovládač nezapne, skontrolujte batérie. Vložte nové batérie typu AA a uistite sa, že sú vo slotu pre batérie správne umiestnené.

Na napájanie ovládača môžete tiež použiť herné dobíjacie súpravu pre Xbox 360 alebo rýchlonabíjací súpravu pre Xbox 360. Ďalšie informácie o ovládačoch a nabíjačkách pre Xbox


Ak chcete pripojiť ďalšie ovládače, postupujte znova podľa pokynov. Ku konzole môžete pripojiť maximálne štyri ovládače. Každý pripojený ovládač je znázornený rozsvietenou časťou prstenca okolo tlačidla napájania konzoly a okolo tlačidla sprievodca umiestneného uprostred každého ovládača.

Ak chcete odpojiť bezdrôtový ovládač, stlačte a na tri sekundy podržte tlačidlo sprievodcu a potom vyberte možnosť vypnutia ovládača.
Ak vypnete konzolu, ovládač sa pri nasledujúcom zapnutí konzoly znova pripojí.
Ovládač môže byť pripojený vždy len k jednej konzole. Ovládač môžete pripojiť k inej konzole, ale tým dôjde k strate pripojenia k skôr pripojenej konzole.

Do 20 sekúnd stlačte a podržte čierne tlačidlo pre pripojenie na zadnej strane ovládača, kým tlačidlo Xbox na ovládači niekoľkokrát po sebe rýchlo neblikne (indikuje sa tým hľadanie konzoly). Po pripojení začne svietiť nepretržite. (Tlačidlo pre pripojenie je malé kruhové tlačidlo nachádzajúce sa na hornej strane ovládača, keď ho držíte v rukách.)

Ovládač je teraz pripojený ku konzole. Opakujte postup u každého ovládača, ktorý chcete pridať.

Ak potrebujete poradiť či pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na tel. Čísle + 420 773 253 293 alebo prostredníctvom e-mailu info@konzoleahry.cz

Pripojenie drôtového ovládače pre Xbox

Zapojte drôtový ovládač pre Xbox 360 do jedného z dvoch portov USB na prednej strane konzoly Xbox 360. Ak chcete ovládač odpojiť, zatiahnite za konektor, nie za kábel.

Kábel drôtového ovládače pre Xbox 360 je opatrený uvoľňovacia spojkou. V prípade neúmyselného zatiahnutí za kábel uvoľňovacej spojka znižuje riziko pádu konzoly Xbox 360.

V prípade ťažkostí nás neváhajte kontaktovať na tel. Čísle :. 773253293.

/*